Qüdrət Həsənquliyev Xətai rayonunda seçiciləri ilə görüş keçirib
15 Noyabr 13:58
15 Noyabr 13:58
14 Noyabr 16:16
14 Noyabr 14:16
"Ədalət, şəffaflıq və ictimai nəzarət uğrunda fəaliyyətimizi davam etdirəcəyik” - QHT sədri
Azərbaycan-Özbəkistan münasibətləri müttəfiqlik sütunu üzərində daha da möhkəmlənir
Prezident İlham Əliyev Daşkənddə İslam Sivilizasiyası Mərkəzi ilə tanış olub
Polşa XİN rəhbəri: Ukrayna gələn onilliyin əvvəlində Aİ-nin üzvü olacaq
Politoloq: Azərbaycan–Özbəkistan tandemi TDT-ni regional güc mərkəzinə çevirir
24 İyul 2020 12:45
40 348
Koronavirus pandemiyası Azərbaycanda avtomobil satışına da təsir edib.
Bu barədə "Toyota" Bakı Mərkəzinin PR meneceri Eldəniz Cəfərov deyib. Onun sözlərinə görə, ötən illə müqayisədə bu il mərkəzdə daha az avtomobil satılıb: "Pandemiya ümumilikldə Azərbaycanın avtomobil bazarına, o cümlədən də "Toyota" markasının satışına təsir göstərib. Bizdə satış təxminən 30 faiz azalıb. Bilirsiniz ki, hazırda avtomobil satış salonları karantinə görə bağlıdır, yalnız onlayn fəaliyyət göstərir. Hazırda satış yalnız telefon və internet üzərindən həyata keçirilir. Lakin avtomobillərin gətirilməsində hansısa problem yoxdur".
Şirkət nümayəndəsi bildirib ki, əvvəllər müştərilər daha çox böyükhəcmli mühərriki olan avtomobillərə üstünlük verirdilərsə, indi belə deyil: "Hazırda daha çox "RAV-4" avtomobillərinin satışı yüksəkdir. Bu maşınlar nə çox böyük, nə də çox kiçik avtomobil olduğundan müştərilərdə bu markanın alışına maraq artırıb".
E.Cəfərov "Toyota" markasının brendinin dəyişdirilməsi məsələsinə də aydınlıq gətirib: "Toyota”nın loqosu yalnız Avropa qitəsində dəyişdirilir və Azərbaycan da Avropanın bir parçası olduğu üçün burada da həmin dəyişiklik olacaq. Digər qitələrdə hələ ki, bu loqo dəyişməz olaraq qalır”.
14 Noyabr 10:06
2 044
13 Noyabr 10:21
2 583
12 Noyabr 12:11
2 996